Dyzelinių variklių remonto neprireiks tinkamai eksploatuojant savo transporto priemonę

Nors dyzelino kainos jau beveik susilygino su benzino, automobiliai dyzeliniais varikliais vis dar yra populiaresni. Šiandien kur kas paprasčiau įsigyti dyzelinį automobilį negu varomą benzinu. Paprasčiausiai žinomiausios automobilių gamyklos ypač daug investavo į patikimų ir kokybiškų dyzelinių automobilių gamybą. Pastebima, kad dyzeliniai varikliai yra ne tik galingesni, bet ir ekonomiškesni už kitų tipų variklius.

Kaip elgtis, kad neprireiktų variklio remonto?

Žinoma, dyzelinių variklių remontas Kaune ar bet kuriame Lietuvos mieste yra brangesnis negu benzininių, tačiau jei važinėjama tvarkingai ir atsargiai, laikantis visų gamintojo rekomendacijų, tikėtina, kad remonto apskritai neprireiks. Prie šių sąlygų reikėtų įtraukti ir papildomų sąlygų – kuras, pilamas į automobilį, turėtų būti aukščiausios kokybės (jokiu būdu ne iš nelegaliai garažuose veikiančių degalinių), o variklis turėtų būti kruopščiai prižiūrimas.

Jei manote, kad įsigytas kuras nėra pakankamai kokybiškas, yra alternatyvų varikliui išsaugoti – reikia rinktis specialius tausojančius variklį priedus, apsaugančius variklį, nuolatos nuvalyti susikaupusius suodžius, taip pailginant variklio tarnavimo laiką. Dyzelinių variklių remontas Kaune pateikia dar kelias rekomendacijas: turint dyzelinį automobilį, labai svarbu yra laiku pakeisti tepalą, oro filtrą, laiku nuvykti į autoservisą ir atlikti profilaktinę variklio apžiūrą. Kitaip dyzelinio variklio remontui gali tekti pakloti ne vieną šimtą litų – šis malonumas tikrai nepigus.

Kas nutinka dėl netinkamos dyzelinio variklio eksploatacijos?

Kai variklis netinkamai eksploatuojamas, tikėtina, kad gali pasireikšti pačių įvairiausių gedimų. Pavyzdžiui, sistemoje esant seno aušinimo skysčio arba dar blogiau – kai jo stinga, dažniau perkaista variklio galvutė. Galvutei perkaitus, ant jos paviršiaus gali ne tik atsirasti įtrūkimų, gresia ir įvairios jos deformacijos. Didelis privalumas yra tas, kad šis procesas vyksta lėtai, todėl nuolat stebint variklį, galima matyti neigiamus pokyčius.

Naujesnieji automobiliai turi specialų termometrą, matuojantį iš variklio galvutės išbėgančio skysčio temperatūrą. Jei temperatūra pakyla virš 100 laipsnių Celsijaus, pats laikas susirūpinti, antraip dyzelinių variklių remontas Kaune bus neišvengimas. Taigi įsigiję automobilį dyzeliniu varikliu, įgyjate ir tam tikrą įsipareigojimą, kurio nesilaikant gresia nemažos išlaidos.

Automobiliu katalogas


About

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *